12 Laman Sosial & Apps Hebat Yang Anda Perlu Tahu.

Kebanyakkan dari kita yang menggunakan telefon pintar selalunya hanya menggunakan beberapa apps popolar sahaja seperti Facebook, Twitter, Foursquare dan Instagram. Kalau game pula, tak sudah-sudah dengan Angry Birds. Sebenarnya ada banyak lagi laman sosial dan apps yang hebat dan bagus yang anda boleh muat turun. Sebagai permulaan apa kata anda cuba apps dan lawati laman sosial di bawah ini.

1. Pearescope


Pearescope mengimbas rangkaian sosial anda dan mencadangkan orang baru untuk anda berjumpa berdasarkan sambungan bersama (atau kawan-kawan). Ia membuat pengenalan lebih mudah, dan anda boleh menentukan yang mana rangkaian kawan-kawan anda yang anda mahu untuk muncul dalam supaya anda hanya berjumpa dengan orang yang anda mahu tahu.

2. Airtime

Airtime membolehkan anda untuk sembang video dengan rakan-rakan anda tanpa perlu memuat turun apa-apa. Anda hanya boleh log masuk ke Facebook dan mula mengumpat - pemasangan tidak diperlukan.

3. Stamped



Stamped membantu anda berkongsi perkara kegemaran anda dengan rakan-rakan anda tanpa masalah penarafan bintang. Apabila anda mencari sesuatu yang anda suka (filem, atau restoran, atau buku), anda hanya perlu berikan "cop kelulusan" anda supaya sahabat anda boleh tahu ia berkualiti.

4. Banjo


Damien Patton mengasaskan Banjo selepas dia terlepas dari bertemu dengan seorang sahabat lama di lapangan terbang Boston kerana mereka telah "checked in" pada laman media sosial yang berbeza. Jadi Banjo membantu anda tahu di mana rakan-rakan anda tanpa melompat antara Twitter dan Foursquare dan Facebook. App adalah memukul besar dengan wartawan kerana ia membolehkan mereka meliputi memecahkan berita dengan bercakap kepada orang-orang di tempat kejadian.

5. CasaHop


Perjalanan hebat, tetapi tinggal di hotel-hotel anda mencari dalam talian boleh benar-benar memukul atau ketinggalan (dan mahal). Tetapi ada alternatif! CasaHop menunjukkan anda berkelengkapan penuh rumah-rumah dan pangsapuri yang disediakan untuk anda untuk tinggal di dalam perjalanan anda, supaya anda benar-benar boleh mengambil di tempat baru seperti tempatan dan berasa seperti di rumah.

6. Couptivate



Couptivate adalah bagi orang-orang yang suka Groupon dan LivingSocial, tetapi membenci mengesan tawaran (khususnya, orang-orang yang hampir tamat tempoh). Ia menganjurkan segala-galanya dan meletakkan semua barang keluar di satu tempat, jadi anda tidak akan terlepas bahawa harga setengah stik t-tulang makan malam untuk 2.

7. Path



Dengan Path, anda boleh sambungkan hidup anda dengan meletakkan gambar, tempat-tempat yang anda pergi, orang yang anda bergaul dengan, atau muzik yang anda mendengar dalam jurnal digital. Terdapat juga fungsi automatik, di mana app mengumpulkan semua barangan ini sendiri supaya anda tidak perlu memasukkan apa-apa

8. Toshl



Shafiq Mustafa dari jbfoodclub.com mengulas aplikasi yang membantu kita menguruskan perbelanjaan harian Toshl. Boleh didapati untuk iPhone dan juga Android

9. Turf Geography Club



Apps ini sebenarnya adalah satu permainan di mana anda cuba untuk mendapatkan wang yang cukup supaya anda boleh "memiliki" pertubuhan kegemaran atau locales anda. Anda juga boleh mendapatkan syiling dari melawat tempat-tempat baru dan menggunakan mereka untuk mengembangkan empayar anda (atau menakluk orang lain).

10. Pair



Orang di sebalik Pair memahami bahawa sedang berkasih-kasihan sementara mahu untuk menyatakan cinta mereka, ia tidak mempunyai tempat dalam suapan orang lain. Jadi Pair adalah tempat di mana 2 orang boleh menyampaikan cinta mereka dengan gambar, lukisan, kemaskini lokasi, dan teks ... persendirian.

11. Yardsale



Dengan Yardsale, anda boleh membeli apa yang orang di kawasan anda adalah sesuatu jualan atau mempamerkan anda sedang mencari untuk menjual. Ia adalah satu cara yang hebat untuk anda untuk bertemu jiran-jiran anda, yang boleh sangat membantu apabila anda memerlukan sesuatu yang penting.

12. Punchfork



Punchfork menawarkan cara yang paling mudah untuk mencari resipi baru terbaik dari laman makanan atas dan berkongsi dengan keluarga dan rakan-rakan.

No comments:

ads