Terbaru dari Sireh Dan Cengkeh


Temubual bersama RAdiostar. Selamat berpuasa semua!

Happy birthday Haziq~~~


Dah besa dan anak bujang sorang ni. Dengar cerita happening birthday party kat tadika Senario. Sorry la walid kat KL. Semoga jadik anak yang baik dan soleh!

Macam kena pegi beb.



Pekej. Semua yang aku carik ada. Ade sindiket sojaahh lagi.

Couple.



Lirik yang hebat dan puitis maut pun, kalau melodinya tak menangkap, tetap akan jadi lagu yang biasa je. Sama jugak kalau melodi maut, tapi lirik dia tak menyampaikan idea lagu tu dengan efektif, tak guna jugak.


Baca temubual penuh di sini

Update Sireh Dan Cengkeh

Temubual dengan band Novelea dari Johor! Adakah band pilihan anda termasuk dalam list ini?

 

© 2013 Syed Syahrul. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top