Terbaru dari Sireh Dan Cengkeh

Thursday, August 28, 2008


Temubual bersama RAdiostar. Selamat berpuasa semua!

Happy birthday Haziq~~~


Dah besa dan anak bujang sorang ni. Dengar cerita happening birthday party kat tadika Senario. Sorry la walid kat KL. Semoga jadik anak yang baik dan soleh!

Macam kena pegi beb.

Tuesday, August 19, 2008



Pekej. Semua yang aku carik ada. Ade sindiket sojaahh lagi.

Couple.

Sunday, August 17, 2008



Lirik yang hebat dan puitis maut pun, kalau melodinya tak menangkap, tetap akan jadi lagu yang biasa je. Sama jugak kalau melodi maut, tapi lirik dia tak menyampaikan idea lagu tu dengan efektif, tak guna jugak.


Baca temubual penuh di sini

Pipit peace day calling submission

Monday, August 11, 2008

Update Sireh Dan Cengkeh

Monday, August 04, 2008

Temubual dengan band Novelea dari Johor! Adakah band pilihan anda termasuk dalam list ini?

ShareThis

 

search

My Family

Fadhilah Othman, Syed Haziq Syarifah Aisyah & Syed Fahim.

Ads 200x200

twitter

tutorial KAMERA dslr PERCUMA!

dokumentari dan filem pendek

Followers