Sekitar Tayangan Aturan Mondok



Sebagai penganjur dan juga mewakili kawan-kawan lain yang telah bersusah-payah menjayakan majlis tayangan filem ini, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang menolong dan memberikan sokongan dengan menghadirkan diri dan menepuk tangan ikhlas setiap kali filem ditayangkan. Kami terharu. Mungkin teruja perkataan yang lebih sesuai. Tapi apa pun. Kami pulang puas pada hari itu.



Majlis yang pada asalnya dijadualkan akan berlangsung pada jam 3.00 petang telah ditunda sedikit beberapa detik dek kerana urusan teknikal dari pihak JOTIC yang kaget dengan kedatangan kami yang tidak dimaklumkan oleh pihak pengurusan mereka sendiri. Terlupa agaknya. Orang ramai mula hadir sekitar jam 2.00 petang. Sangat mengharukan apabila ada yang datang membawa keluarga dan anak kecil, dan dari lingkungan umur yang senior menunjukkan filem, tidak kira bebas, seni atau arus perdana mempunyai khalayak. Kami genbira dapat bersalaman dan bertanya khabar. Ada muka baru dan lama, walaupun tidak ramai, kami sebenarnya sudah menjangkanya dari awal.

Sudah dijangka? Ya, kerana maklum balas dan sejarah menunjukkan tayangan filem bebas atau pendek bukan budaya lama di Johor Bahru. Untuk membiasakannya lalu menjadikannya satu budaya memakan masa. Dan untuk majlis ini masa itulah yang kita kekurangan dek kerana perancangan yang terlalu singkat dan longgar. Tapi kami akur. Demi minat dan menghormati tetamu, majlis tetap berjalan.

Encik Masaki-san, pengarah filem Aturan Mondok datang bersama anak beliau. Kecil molek. Cili padi. Berani mengarah filem dan menari tap. Nampaknya kanak-kanak kita mula lambat.

Untuk melihat gambar sekitar majlis sila klik sini dan untuk ulasan majlis, sila klik sini

4 comments:

noorbaizura mazlan said...

sila layari http://ads4bucks-baizura1989.blogspot.com untuk ketahui cara efisyen untuk mnjana pendapatan sehingga rm500 sehari!

Faizal Haji Ali said...

Kalau la aku duduk kat JB lagi.. Aku mesti pergi punya. http://faizalsubang.blogspot.com

Unknown said...

There are quite a few BROOKLYN BRIDGE ripping tools out there, but the best ones are those that can go on and have the BROOKLYN BRIDGE DVD to AVI converter. This is the perfect tool for the conversion and copying of DVD movies. In case you don't have a BROOKLYN BRIDGE DVD COLLECTION to AVI converter then there are quite a few places online wherein you can get a free download.


daidaihua are considered to be best in the market. You must always buy the lida daidaihua from the our website. You can also buy lida from us. With the use of the lida slimming and the weight loss programs you can easily reduce your body weight. slimming capsule would not target any particular body part but would reduce the fat from all over the body. So buy slimming capsules now.

Anonymous said...

Made from carefully selected high quality cottons, vuitton replica is both supple and strong. To get a real "used" effect, louis replica is bleached and stonewashed, giving it's a distinctive and "vintage" look. Therefore, to enjoy the beauty of louis vuitton replica for years, you must pay attention to the following details.

ads