Cagu

Siapa yang pernah kena cagu, yah, kita serumpum! Setelah berjalan terhencot-hencot untuk seminggu dua ini lagaknya, cagu yang menghuni ibu jari kaki kanan ini akhirnya selamat diubatin oleh sang doktor. Dia punya aksi memotong dan cungkil bahagian yang kene jangkitan tu, mak oi, ngeri. Lepas bius pun terasa lagi beb. Budget dia nak kasi ubat sapu, parasatamol dengan anti biotik je tadi. Sadis. Doktor ni pun boleh tahan jugak, siap suruh ambik handphone - nanti ni boleh masuk blog -, part-part yang gore ada ke dia boleh pause, suruh zoom untuk dapatkan angle yang paling meninggalkan kesan untuk yang menonton video itu nanti. Nak tengok? boleh, tungguuu!

1 comment:

Kumprinx said...

lu jangan buat hal beb..
gua senang kembang tekak mende2 mcm ni.

ads