Syed Haziq 1st birthday aniversary pool party!

28 haribulan Ogos ini usia Haziq genaplah setahun. Untuk menyambut hari kelahiran budak comel ni, ahli jawatankuasa majlis akan mengadakan majlis makan-makan sambil borak-borak.. cerita penuh


Tags: , ,

3 comments:

Dhani said...

28hb eh bday haziq. patut hahiq keluar 3 hari lewat. biar jadi "anak merdeka".hehe. pepun, hepi beday yang ke-satu buat haziq! :)


p/s: syed.ni alamat aku. ko nak antar duit cash ke m/o?

DHANI AHMAD [bukan nama sebenar]
#3 JALAN SPEKTRUM U16/13C
40160 BUKIT SUBANG
SHAH ALAM
SELANGOR.

019 2508857 [DHANI]

Dhani said...

antar sireh ko banyak2 pun oraite gak.hehe. :D

syed syahrul zarizi said...

Tu la pasal. Dah nak keluar sangat tu. Thanks, tunggu je surat dari aku. Kalau rajin m/o, kalau malas, cash je kut

ads