Sekitar pembikinan dan pembukaan UTAS Art Showcase.


Sam tengah buat magic


Kedai Dobi kat Jalan Dhoby. Lu memang champion!


mael, jimbo & Khairudin





Lu tengok langsi. kambing. Nak metal macam mana lagi?


Apa yang klaka sangat? kutuk gua ke?


Beria kalau si mael ni bercerita.


Gua dah cakap, jimbo sbenarnya makhlok asing!


Sam, bila nak order air?


Lu pernah tengok katak melukis?



Okay, korang pernah ke pergi gig kecik, kira yang organize pun kawan-kawan, buat kat studio jaming sparuh nak runtoh. Yang datang cuma 4-5 kerat. Tu pun dah campur brader towkey jaming. Pernah? Ha, tula feel yang aku dapat masa buat art showcase ni. Langsung tak grand tapi selesa dan intimate. Best.

Sebagai 'debut' show yang memang bertujuan untuk memperkenalkan diri, kami rasa matlamat itu sudah pun sampai. Terima kasih pada Shamsul Kadet(lu memang best!). Kalau ko takde, mampus mati kering aku, mael dengan jimbo dibuatnya. Kepada yang datang, Si Seniman Jalanan, iyan, Shafiq, khairudin ghafar, geng Lomokids dan lain-lain yang aku tak berapa ingat nama, terima kasih atas sokongan anda yang amat berharga. Mr Hai, boss Roost, ha dia ni memang gerek. Kepada yang lain, Wei, benda ni sebulan, sempat lagi, aku dengar jimbo nak buat silap mata. Ha, kene cekidaut tu.

Pada yang datang, konfirm korang tak kodi! Singgah blog En. Khairudin untuk gamba launch party kami yang lain.

3 comments:

khairudinghafar said...

sesi launching yang memang santai dan padat....hahahahahaha

Jimbo said...

lu jgn macam2. gua tak tau magic.

Chie_shamsulKADET said...

tak kire jimbo lu kene uat gak...aku dgr ramai nak tgk...ayooo
hahahaha

ads